امام زمان

انتظارظهور

انتظارظهور

حجاب وحیاء

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۱۳ ب.ظ

امام زمان (عج)وبانوی  با حجاب 

مثل این خانم باشید تامن به دنبال شما بیایم.


یکی از علاقمندان وجود مقدس امام زمن علیه السلام در مشهد مقدس برای آن حضرت شرفیاب شود ختم زیادت عاشورا را چهل هفته در مسجدی از مساجد شهر آغاز می کند .(در زمان رضا خان که مسئله کشف حجاب مطرح بود.)

ایشان می فرمود:در یکی از جمعه های آخر ،وقتی درمسجدی مشغول خواندن زیارت عاشورا بودم ناگهان شعاع نوری را مشاهده کردم که از خانه ای نزدیک به آن مسجد به سمت آسمان بلند شد .حال عجیبی به من دست داد از جای بر خاستم وبه دنبال آن نور به آن خانه رفتم .خانه کوچک وفقیرانه ای بود که از درون آن ،نور عجیبی می تابید .

در زدم ،وقتی در را باز کردند ،مشاهده کردم که حضرت ولی عصر علیه السلام در یکی از اتاق های آن خانه تشریف دارند ودر آن اتاق ،جنازه ای را مشاهده کردم که پارچه ای سفید روی آن کشیده بودند.

وقتی وارد اتاق شدم اشک ریزان سلام کردم،حضرت به من فرموند:((چرا این گونه دنبال من می گردی واین رنج ها را تحمل می کنی ؟!مثل این باشید (اشاره به جنازه کردند)تامن به دنبال شما  بیایم !))

بعد فرمودند:((این بانویی است که در دوره بی حجابی ،هفت سال از خانه بیرون نیامد مبادا نامحرم اورا ببیند و حجاب را از سرش بردارند.))


شیفتگان حضرت مهدی (عج)ج۳ ص۱۵۸

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۴
سارا کلهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی